Epure continua drumul atipic al predecesorului 206, nu neaparat prin forma, ci mai ales prin ce ascunde sub capota. Propulsoarele cu care va fi dotata masina sunt, dupa cum ne lasa sa intelegem PSA Peugeot Citron, capabile de emisii apropiate de valoarea 0.
Tehnologiile cu pricina sunt dezvoltate pe cuplul diesel performant/motor electric, motoare clasice care consuma biocombustibili sau motoare care functioneaza pe baza de hidrogen. PSA a declarat ca in cazul tehnologiei HDi au facut progrese remarcabile, la fel de important fiind si noul filtru de epurare a emisiilor, numit DPFS (diesel particulate filter system).
Exteriorul lui Epure, de la grila radiatorului, pana la ultima curba a portbagajului deseneaza un arc de cerc perfect, atunci cand masina nu este decapotata. Insertiile din crom circumscriu habitatul si puncteaza marginea capacului portbagajului, fapt ce confera Peugeot-ului un plus de fluiditate si eleganta.
Interiorul masinii este la fel de incantator precum exteriorul si este acoperit in piele, in mare parte. Functional, bordul masinii include toate instrumentele necesare pentru masurarea parametrilor noilor tipuri de propulsoare: nivelul curentului din baterii sau cantitatea de hidrogen inmagazinata in rezervoare.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: