Volvo vrea sa aiba o masina 100% electrica la vanzare dupa anul 2019. Strategia ar putea ajuta Volvo sa isi creasca vanzarile in SUA, care au scazut in ultimii ani, consumatorii optand sa cumpere de la competitorii Audi, BMW, Lexus si Mercedes-Benz. Vanzarile Volvo in America au coborat cu 60% din 2004, cel mai bun an pentru marca suedeza, cand a livrat 139.384 unitati.

Potrivit analistilor, vanzarile anuale de masini electrice vor depasi 860.000 de unitati pe an din 2024. Aproape 123.000 de vehicule electrice plug-in au fost vandute in Statele Unite in 2014, cu 26% mai mult decat in 2013 si cu 134% mai mult decat in 2012.

La inceputul acestei luni, Hakan Samuelsson, presedinte si CEO Volvo Car Group a spus ca firma va accepta raspunderea deplina atunci cand una dintre masinile sale este in modul autonom. Samuelsson, care a facut declaratia in timpul unui seminar pe masini fara sofer, a spus ca Volvo este "unul dintre primii producatori din lume care face o astfel de promisiune."