Ministerul Transporturilor a cerut companiei italiene Salini Impregilo urgentarea si definitivarea aspectelor tehnice pentru remedierea deficientelor si pentru finalizarea lucrarilor la lotul trei al autostrazii Sibiu-Orastie, in cadrul caruia o portiune de 200 metri trebuie demolata si refacuta.

Totodata, avand in vedere gravitatea problemelor si tergiversarea luarii unei decizii hotaratoare pentru finalizarea contractului, Ministerul Transporturilor (MT) a solicitat, luni, de urgenta o intalnire cu reprezentantii conducerii companiei Salini Impregilo din Italia, scrie Mediafax.

O delegatie a MT, condusa de ministrul Iulian Matache, s-a intalnit luni cu reprezentanti ai conducerii CNADNR, cat si cu reprezentanti ai companiei Salini Impregilo, pentru a discuta aspectele concrete ale problemelor autostrazii Sibiu-Orastie. Matache a facut saptamana trecuta vizita pe santierul autostrazii Sibiu Orastie.

"In functie de solutia finala agreata, MT a solicitat stabilirea unui calendar cu termene precise, care sa conduca la indeplinirea intregului obiectiv al contractului de lucrari. S-a reafirmat, totodata, pozitia partii romane, aceea de a nu plati in plus fata de prevederile contractuale", se arata intr-un comunicat al ministerului.

Lucrarile de refacere a lotului trei al Autostrazii Sibiu-Orastie, care a fost inchis la inceputul lunii septembrie, intre Saliste si Cunta, din cauza unor crapaturi in asfalt, au fost demarate, termenul limita pentru finalizare fiind luna decembrie.

O portiune de 200 de metri din Autostrada Sibiu-Orastie, aflata in zona kilometrului 60 si deschisa in noiembrie 2014, va fi demolata si refacuta complet pe cheltuiala antreprenorului, din cauza unor probleme la fundatie cauzate de infiltratii, estimadu-se ca lucrarile vor fi gata in decembrie.

Concluzia apare intr-un raport al Companiei de Autostrazi, in care specialistii Directiei Calitate solicita demolarea si refacerea unei sectiuni din Autostrada Sibiu-Orastie. In raportul specialistilor CNADNR se arata ca fundatia autostrazii nu a fost executata corect si cu materialele prevazute in proiect, iar in zona kilometrului 60+600 metri exista infiltratii de apa la o adancime de 8-10 metri.

"Ca urmare (a problemelor constatate, n.r.) solicitam extinderea investigatiilor din corpul autostrazii pe o lungime corespunzatoare in stanga si in dreapta zonei de la kilometrul 60+600 metri pana la eliminarea din fundatie a argilei contractile si realizarea corpului autostrazii pe o fundatie sanatoasa", concluzioneaza specialistii companiei de drumuri.

Sursele citate arata ca demolarea si refacerea autostrazii vor avea loc "pe o lungime de aproximativ 200 de metri", pe cheltuiala antreprenorului, iar lucrarile ar urma sa fie finalizate in decembrie, cand autostrada va fi redeschisa circulatiei. Incepand cu data 7 septembrie, CNADNR a restrictionat total traficul rutier intre nodul rutier Saliste (km 270+020) si nodul rutier Cunta (km 292+455).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri