“Pentru ALD Automotive, livrarea noului hibrid este un pas foarte important in actiunile de sustinere a comportamentelor ecologice in randul clientilor nostri de leasing operational. Dorim sa aliniem Romania la tendintele europene, printr-o inverzire cat mai mare a parcurilor auto. Suntem incantati sa constatam o deschidere din ce in ce mai mare din partea clientilor nostri locali si speram ca in scurt timp livrarile de flote eco sa devina o obisnuinta si la noi”, a declarat Shane Dowling, director general ALD Automotive Romania.

Sistemul hibrid plug-in al BMW i8 cuprinde un motor pe benzina, cu trei cilindri, tehnologie BMW TwinPower Turbo - dezvolta 231 CP si 320 Nm - si un motor electric sincron ce ofera 131 CP si 250 Nm. Un al doilea motor electric pe puntea spate functioneaza ca starter pentru propulsorul pe benzina si asigura un plus semnificativ de cuplu si un raspuns instantaneu pe acceleratii. In plus, acesta poate functiona ca generator, asigurand-se ca automobilul dispune mereu de resurse de energie pentru motorul electric fata si de puterea totala de 362 CP, in orice stil de condus. Cand nu este solicitat 100%, motorul pe benzina creste automat puterea si o foloseste pentru antrenarea generatorului, astfel ca reprizele de acceleratie nu sunt influentate negativ de perioada de incarcare.

In modul integral electric, cu emisii zero, BMW i8 are o viteza maxima de 120 km/h si o autonomie de 37 de kilometri in ciclul de testare EU. In functie de modul de reincarcare a acumulatorului litiu-ion - la o sursa casnica de curent, la un panou BMW i (Wallbox) sau la o statie publica de realimentare, timpii de incarcare variaza intre mai putin de doua ore si pana la trei ore. In modul Sport, BMW i8 ofera o acceleratie in reprize (de la 80 la 120 km/h) in 2,6 secunde. Viteza maxima, limitata electronic, este de 250 km/h. Consumul de carburant al modelului hibrid plug-in este cu aproximativ 50% mai mic decat al automobilelor sport cu propulsie conventionala.