Reprezentantii CNADNR au declarat pentru Mediafax ca noul termen a fost stabilit impreuna cu constructorul lotului, fara sa ofere si explicatii cu privire la intarziere.

O portiune de 200 de metri din autostrada Sibiu-Orastie, aflata in zona kilometrului 60 si deschisa in noiembrie 2014, a fost demolata si va fi refacuta complet pe cheltuiala antreprenorului, compania italiana Salini Impregilo, din cauza unor probleme la fundatie cauzate de infiltratii.

CNADNR a anuntat initial ca problemele vor fi remediate in luna decembrie.Ministrul Transporturilor, Dan Marian Costescu, a declarat in urma cu o saptamana ca tronsonul dintre Saliste si Cunta va ramane inchis "atata timp cat o vor cere procedurile de siguranta".

Citeste si:

In luna noiembrie, Ministerul Transporturilor a anuntat ca la CNADNR corpul de control al ministrului de resort a identificat o serie de nereguli privind inclusiv proiectul autostrazii Orastie-Sibiu, unde o portiune de 200 metri trebuie demolata si reconstruita, si a sesizat organele statului, suspectand fapte penale.

Lotul trei al Autostrazii Sibiu-Orastie a fost inaugurat in noiembrie 2014 de ministrul de atunci al Transporturilor Ioan Rus, si de fostul premier Victor Ponta, cu doua zile inainte de turul doi al alegerilor prezidentiale.Lotul are o lungime de 22 de kilometri, dintre care 6 km au fost afectati de alunecari de teren. Contractul pentru acest tronson a fost semnat in mai 2011, avand o valoare de 182,9 milioane de euro.

Loturile 1, 2 si 4 din Autostrada Sibiu-Orastie au fost deschise traficului in decembrie 2013, lotul 3, de la Saliste la Cunta, ramanand insa in santier din cauza alunecarilor de teren din zona. Loturile 1, 2 si 4 ale acestei autostrazi, cu o lungime totala de 60,5 kilometri, au fost realizate in urma unei investitii totale de 1,46 miliarde delei (326,5 milioane de euro), fara TVA.