Conceptul de showroom Ford isi propune sa ofere o experienta noua, fiind organizat pe diverse „zone” care ofera un mediu placut ce creeaza o dinamica pozitiva intre client si consilierul de vanzari. Un element esential al strategiei FordStore este ceea ce Ford denumeste drept Experienta Vignale.

FordStore

"Lansam astazi primele doua FordStore in Romania, impreuna cu dealerii nostri Business Development Team si Tiriac Auto Bucuresti. In locatiile noastre FordStore, clientii pot gasi intreaga gama de produse si servicii Ford, inclusiv Commercial Vehicle Centre, Business Centre si Certified Pre-Owned. Totodata, modele precum Ford Mustang si Ford Vignale vor fi comandate si livrate exclusiv de catre cele doua FordStore”, a declarat Valerio Brenciaglia, Managing Director, Ford Romania.

Citeste si:

FordStore

Ford intentioneaza sa extinda la 500 de locatii reteaua europeana a FordStore, iar in Romania alte doua dealership-uri vor fi transformate in locatii FordStore anul viitor.

Fiecare FordStore are un Lounge Vignale, o zona dedicata si exclusiva pentru clientii Vignale. Lounge-ul Vignale este un spatiu semi-privat unde clientii pot experimenta in voie serviciile personalizate Vignale. Fiecare proprietar al unui Ford Vignale se va bucura de asistenta unui „Relationship Manager”, un om dedicat exclusiv relatiei cu clientul.

FordStore

Ford Europa produce, vinde si serviseaza vehicule sub marca Ford in peste 50 de piete individuale si are aproximativ 53.000 de angajati la facilitatile proprii. Operatiunile Ford Europe includ Divizia de Relatii cu Clientii Ford si 24 de unitati de productie (16 detinute integral sau asocieri in participatiune consolidate si 8 asocieri in participatiune neconsolidate).