"Infrastructura este o batjocura, este o bascalie nationala. Daca pana acum catva timp imi exprimam neincrederea ca vestita autostrada Pitesti-Sibiu, care nu este a Daciei, este a Romaniei, va fi finalizata in 2020, astazi nu mai cred nici ca va fi finalizata in 2025. Este inadmisibil ce se intampla, ca o tara sa fie tratata cu atata indiferenta, in conditiile in care 85% din finantare este asigurata prin fonduri ale Uniunii Europene. Eu as face o licitatie, as alege un prestator care sa faca si studiul de fezabilitate, dar si proiectarea", a spus Stroe , conform Mediafax.

Constantin Stroe a afirmat ca in ciuda banilor disponibili de la Uniunea Europeana pentru autostrada Pitesti - Sibiu, reprezentantii CNADNR nu au facut nici macar masuratorile necesare pentru construirea acesteia.

"Nu au facut masuratori, nu au facut un calcul sa vada ce fonduri uriase pierde Romania ca urmare a lipsei acestei autostrazi. Am stat de vorba cu cei de la CNADNR. Eu as desfiinta-o pur si simplu. Pentru Romania este foarte important sa existe un departament in raspunderea directa a primului ministru si condus de profesionisti", a completat Stroe.

Constantin Stroe, care este si membru in Consiliul Director al APIA, este de parere ca Programul Prima Masina ar ajuta la reinnoirea parcului auto din Romania.

Citeste si:

"Nu ne bazam atat de mult pe piata interna, trebuie sa fim realisti. Importurile de masini second hand vor continua, determinate de puterea de cumparare slaba a romanilor, dar si de o lipsa de cultura. Programul Prima Masina s-a nascut ca o mare speranta si a murit inainte de a i se face o proba. Speram sa fie reanimat, pentru ca ar fi un adaos la Programul Rabla", a adaugat Stroe.

La inceputul lunii decembrie, ministrul Transporturilor, Dan Costescu, declara ca lucrarile la autostrada Pitesti - Sibiu ar putea incepe in ianuarie 2017, in conditiile in care licitatiile ar putea avea loc in vara acestui an.

Sursa foto: Mediafax Foto