Mercedes-Benz Romania anunta ca incepand din noiembrie si-a impartit activitatea in doua divizii, autoturisme si vehicule comerciale, in linie cu strategia marcii germane la nivel global.

Pentru divizia de autoturisme (Passenger Cars) a fost numit in functia de managing director de la 1 februarie Philipp Hagenburger (foto 1), iar pentru vehicule comerciale (Commercial Vehicles) a fost numit sef din noiembrie Valeriu Zaharia (foto2).

Valeriu Zaharia Mercedes-Benz

Mercedes-Benz Romania va exista in continuare ca entitate juridica. Phillipp Hagenburger va fi in acelasi timp si CEO al Mercedes-Benz Romania. Hagenburger il succede pe Boris Billich, care a plecat din companie in noiembrie 2015.

Cei doi managing directori vor asigura coordonarea activitatii celor doua divizii, avand intreaga responsabilitate pentru toate aspectele legate de afacerea pe care o conduc – vanzare, marketing si servicii post-vanzare, precum si coordonarea retelei de parteneri autorizati.

Astfel, noua formula de organizare propune o structura optimizata, care continua sa indeplineasca si sa sprijine in permanenta cerintele clientilor din fiecare domeniu de activitate specific business-ului Mercedes-Benz in Romania – autoturisme, autovehicule comerciale usoare, camioane, autobuze si servicii financiare.

Mercedes-Benz Romania este o companie Daimler AG, responsabila cu activitatea de import, marketing si vanzari pentru marcile Mercedes-Benz, smart, Fuso si Setra, precum si de coordonarea unei retele de 36 de Centre Autorizate de vanzari si service. In anul 2014, Mercedes-Benz Romania a fuzionat cu EvoBus Romania, iar activitatile EvoBus au fost transferate catre Mercedes-Benz Romania, inclusiv vanzarea de autobuze si autocare noi si rulate, precum si coordonarea centrelor de service. Mercedes-Benz Romania a incheiat anul 2015 ca lider in toate segmentele de piata comparative, precum segmentul de autoturisme premium, autovehicule comerciale usoare, camioane si autocare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri