Suprafata inchiriata de IB Cargo in Pipera este de 750 de metri patrati, desfasurati pe un etaj, si a fost amenajata de un arhitect care a tinut cont de media de varsta a angajatilor.

"Spatiul a fost amenajat de catre un arhitect care, pentru a ne putea face o propunere potrivita, a luat in calcul media de varsta a angajatilor si specificul activitatii noastre. Nu am vrut un decor rece si standard, tocmai de aceea se regasesc numeroase picturi facute special pentru noi de un artist plastic, tablouri ce oglindesc specificul activitatii de freight forwarding. Este normal sa-si puna amprenta si angajatii, pentru ca este mediul in care ei isi petrec cea mai parte din zi, tocmai de aceea am incercat sa le oferim un mediu placut si relaxant si continuam sa-l imbunatatim in permanenta", a declarat Fabiola Nica, marketing manager IB Cargo.

In biroul sefului: fotografii, plante si obiecte din diferite tari

In biroul sefului, un spatiu mare, luminos si ordonat, am gasit cateva fotografii cu familia, plante naturale si obiecte de decor care reprezinta culturi diferite, multe dintre ele fiind cadouri de suflet de la partenerii de afaceri din toate colturile lumii.

IB Cargo

Pasiunea lui Catalin Putineanu pentru tenis si rugby este usor de remarcat odata ce ai intrat in biroul sau. Mingi de tenis si rugby sunt in centrul atentiei de cum ai pasit pe usa, dar si un expresor de cafea, care pare putin neobisnuit ca exista in biroul sau, dar nu si cand aceasta este una dintre pasiuni. Antreprenorul si-a ales biroul in centrul spatiului, pentru a-si putea saluta toti colegii la venire si plecare.

IB Cargo

Sedintele la IB Cargo se tin in doua sali, una fiind langa biroul sefului. In prezent sunt doua sali de sedinta, iar o a treia este in curs de dezvoltare, pentru ca in freight forwarding multe lucruri se intampla concomitent: vizite, traininguri, evaluari.

Sala de mese este o camera renovata recent, o oaza de relaxare cu un perete cu plate naturale si echipamente moderne. Angajatii opteaza de obicei pentru masa la birou, pentru ca spatiul este relaxant si le ofera tot ce au nevoie pentru a se deconecta la mijlocul zilei.

IB Cargo

Citeste si:

Pentru vizitatori, proiectul de birouri asigura parcare pazita in fata cladirii, iar pentru angajati IB Cargo exista o parcare subterna unde toti posesori de masini gasesc loc de parcare.

De ce a ales IB Cargo sediul

"Unul din pricipalele avantaje este gradul ridicat de flexibilitate in ceea ce priveste suprafetele ce pot fi inchiriate (module de la 200 mp, pana la 3.400 mp), impreuna cu posibilitatile de extindere asigurate in cadrul proiectului. Spatiul foarte eficient pe etaj – open space, cu stalpi structurali situati perimetral - ne ofera un grad utilizare mai mare a spatiului si mai multa flexibilitate in compartimentarea acestuia. Certificarea LEED Gold obtinuta de proiectul de birouri, ne garanteaza eficienta energetica si costuri reduse de operare, prin economia aplicata consumului de curent electric (componenta principala a costului cu utilitatile, achitat separat de chirie, costurile cu incalzirea/ racirea spatiului fiind incluse in cheltuielile de mentenanta)", a mai spus Fabiola Nica.

In alegerea sediului, IB Cargo a tinut cont si de facilitatile prezente in cladire si in vecinatate, precum zona de retail de la parterul cladirilor de birouri care include: un magazin Inmedio, restaurant/ cantina, cafenea, coafor, farmacie, ATM, magazin de articole sportive, zona exterioara de relaxare.

"Este cunoscut faptul ca angajatii care lucreaza intr-o cladire verde se bucura de un nivel mai ridicat de confort, securitate si de un mediu de lucru mai sanatos, ceea ce se reflecta intr-o productivitate mai mare. In sediul nostru ne bucuram de multa lumina naturala, locuri de parcare, atat subterane, cat si supraterane. Facilitatile prezente atat in cladire, cat si in imediata vecinatate duc la un confort sporit al angajatilor nostri, implicit la o productivitate crescuta", este de parere Fabiola Nica.

IB Cargo

Ca orice sediu de birouri din Bucuresti exista si dezavantaje, iar acestea sunt cauzate de lucrarile de extindere a soselei Pipera care ingreuneaza traficul din ambele puncte de acces (Sos. Petricani si Sos. Pipera).

Din cei 61 de angajati ai IB Cargo, la birourile din Bucuresti lucreaza 54 de persoane, iar 7 sunt in Constanta si Timisoara. Anul acesta, compania ia in calcul cresterea echipei si o potentiala extindere a spatiului de birouri la sediul central.

Sursa foto: sebos / Shutterstock