"As dori ca autoritatile sa fie mult mai flexibile, iar infrastructura sa fie dezvoltata. Din cauza lipsei de infrastructura la aeroportul Otopeni, unde nu au acces avioanele de marfa, iar transporturile mari trebuie sa vina prin Viena, Frankfurt, Paris sau Amsterdam si dupa aceea pe roti catre Romania. Pentru a oferi un serviciu aerian rapid de transport de marfa, IB Cargo apeleaza de multe ori la autoritatile din Budapesta pentru a face vama, transportul fiind trimis de pe aeroportul din Budapesta, nu din Otopeni", a declarat Catalin Putineanu.

O alta problema in Romania pentru firmele de transport de marfuri este programul scurt al vamii, intrucat este deschis intre 9 si 16, iar in weekend nu se lucreaza. Casa de expeditii IB Cargo este nevoita pentru transporturile urgente sa faca vama la Budapesta, unde se lucreaza non-stop.

Portul Constanta este izolat de Europa de Vest din lipsa autostrazilor. Din Portul Constanta marfurile ajung pe autostrada pana la Bucuresti, insa mai departe pana la granita cu Ungaria nu exista o autostrada.

Citeste si:

Cu un portofoliu de peste 2.000 de clienti, IB Cargo a asigurat in 2015 importul a aproape 46.000 de tone de marfuri si exportul a peste 17.000 de tone. La nivel national, aproape 500.000 de tone de marfuri au fost transportate prin solutiile IB Cargo.

Wall-Street.ro a lansat proiectul anului: #RomaniaProfesionista. Avand in minte tragedia de la Colectiv, din toamna anului trecut, si schimbarile produse atunci in fiecare dintre noi si in societate, in ansamblu, ne dorim sa fim parte din schimbare. Mai mult, ne dorim sa contribuim, sa conturam acea Romanie profesionista in care sa ne regasim, sa propunem solutii concrete pentru reforma reala de care avem nevoie. Astfel, vom lansa permanent solutii, propuneri si idei ale oamenilor de afaceri, managerilor, antreprenorilor - specialistii care sustin economia reala.