Disponibil ca furgon, autosasiu cabina simpla si autosasiu cabina dubla, Iveco Daily poarta celebra eticheta Giorgetto Giugiaro, are un contur fluid combinat cu o parte frontala agresiva, un profil ingrijit si o parte spate ce a fost redesenata complet, anunta un comunicat al companiei.

Motoarele noului Daily sunt conforme normelor de poluare Euro 4, folosind sistemul de recirculare a gazelor de evacuare, care nu face necesara existenta filtrului de particule pe versiunile usoare ale vehiculului. in completare, in special pentru satisfacerea normelor de poluare si mai restrictive din centrele urbane aglomerate, toate vehiculele Daily pot fi echipate cu filtru de particule.

Cu ocazia lansarii in Romania a noului Iveco Daily, campionul olimpic Ivan Patzaichin, invitat de onoare al producatorului italian.

La ora actuala sunt in circulatie pe soselele din intreaga lume peste un milion de vehicule Daily, distribuite prin reteaua comerciala si de service, care are peste 2000 de locatii numai in Europa. Reteaua Iveco promoveaza o gama diversa de servicii, de la finantari la contracte de intretinere si reparatii si pana la asistenta tehnica rapida.

Iveco a deschis reprezentanta in Bucuresti in anul 1993, cu scopul de a coordona intreaga activitate de vanzare a vehiculelor comerciale pe teritoriul Romaniei. In prezent, biroul de reprezentanta coordoneaza activitatea de vanzare si intretinere/reparatie a vehiculelor comerciale Iveco de pe teritoriul Romaniei, activitate desfasurata de cei 7 dealeri autorizati care compun reteaua Iveco. Acestia acopera intreaga suprafata a tarii si asigura direct vanzarea vehiculelor noi si second-hand marca Iveco, precum si intretinerea acestora, prin 20 de puncte de asistenta.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri