”Pentru masini electrice avem nevoie de o dezvoltare a infrastructurii. Chiar si asa, avem cerere pentru astfel de automobile, cu toate ca este o oferta de nisa. In plus, acum masinile pot fi vandute impreuna cu bateria, acestia nu mai sunt obligati sa o inchirieze, cu toate ca aceasta este solutia mai buna. Dar vanzarea bateriei este un proces individual“, a mai spus Ptacek, potrivit Mediafax.

Renault si-a propus in acest an cresterea vanzarilor de masini electrice, in special cele ale modelului ZOE, care are un pret de pornire de circa 22.000 de euro cu TVA fara baterie.

Vanzarile de autoturisme ale Renault au stagnat in ianuarie la 272 de masini, cresterea lui Clio, de 52% la 132 de unitati, compensand declinul de 62% al Captur. Marca are in plan relansarea vanzarilor in acest an prin noile modele precum Megane, care vine in martie, SUV-ul compact Kadjar lansat la finalul anului trecut, dar si noua limuzina de clasa medie Talisman.