Rezultatul corespunde asteptarilor analistilor, care au estimat un profit EBIT de 9,56 miliarde de euro. Profitul net a avansat cu 10%, la 6,4 miliarde de euro, conform News.ro

Anul trecut, livrarile BMW sub brand propriu au urcat cu 5,2%, la 1,91 milioane de vehicule, si au permis companiei sa isi pastreze pozitia de cel mai mare producator de automobile de lux din lume pentru al 11-lea an consecutiv.

”Avem ca obiectiv o crestere usoara a livrarilor, datorita unor noi modele, precum sedanul Serie 7”, afirma intr-un comunicat directorul general Harald Krueger.

Citeste si:

Grupul german vrea sa realizeze in acest an noi vanzari record, care ar fi pentru al saptelea an consecutiv. Imbatranirea gamei de modele a facut ca BMW sa aiba probleme in fata Mercedes, care a lansat in ultimii ani o serie de noi vehicule, intre care automobilul sport GT, SUV-ul GLE Coupe si sedanul compact CLA.

In aceste conditii, BMW risca in acest an sa piarda pozitia de lider pe piata automobilelor de lux, pentru prima oara din 2005.