Contractul este estimat la circa 22 de milioane de lei, fara TVa, iar varianta de ocolire a statiunii Comarnic are o lungime de 2,85 kilometri. Contractul are o durata de 31 luni, din care perioada de proiectare este 3 luni, cea de executie -4 luni iar cea de garantie de 24 de luni, conform News.ro

Ofertele au fost depuse de catre:

-asocierea Triscari Construzioni SRL - Granchi SRL - Servizi Integrati All'Ingegneria SRL - Incertrans SA
-asocierea Telor Invest SRL - Pro Cons XXI SRL
-asocierea Alpenside SRL - Eurocerad International SRL
-Drumuri si Poduri Gheorghieni SRL
-asocierea Tableros y Puentes SA (TAPUSA) - Construcciones Vera SAU - ERRE.VI.A Ricerca Viabilita Ambiente SRL
-asocierea Next Level Europe SRL - Eurostrade SRL - Groma Sociedadi Ingegneria
-asocierea Copisa - Copisa Constructii SRL - Infra Sistem Proiect SRL
-asocierea Secol SA - Secol Romania SRL - S.E..C.O.L. S.p.A.

Citeste si:

Dupa ce statul a renuntat la constructia autostrazii Comarnic - Brasov in parteneriat public privat, din cauza costurilor prea mari, Ministerul Transporturilor a anuntat ca va construi centuri ocolitoare pe DN1 pentru unele dintre statiunile de pe Valea Prahovei, pentru fluidizarea traficului.

Este vizata in special portiunea Comarnic-Brasov, in care DN1 are doar cate o banda pe sens, iar in perioadele de varf de trafic se inregistreaza frecvent blocaje.

Saptamana trecuta, CNADNR a anuntat ca a primit noua oferte pentru constructia unei alte centuri ocolitoare, de la Busteni, de pe aceeasi portiune din DN1.