In 2015, flota de masini a crescut cu 15%, la 7.658 de vehicule, de la 6.659 de unitati in 2014. Dezvoltarea businessului a condus la o cifra de afaceri de 37 de milioane de euro in 2015, in crestere cu 12% mai mare decat in anul anterior.

"O parte relevanta din aceasta realizare este atribuita portofoliului brandului, intrucat 75% dintre contracte au venit de la clientii existenti, ce au ales sa isi reinnoiasca ciclurile operationale", a declarat Dan Boiangiu, general manager Arval Romania.

Conducerea companiei intentioneaza sa creasca nivelul de inovatie si sa implementeze strategii de customer service personalizate nevoilor clientilor si consumatorilor finali.

“Anul trecut a fost predominant axat pe solutii inovatoare; am avut cateva proiecte foarte interesante in zona de digitalizare a serviciilor, pentru a simplifica managementul flotei si pentru a imbunatati traseul utilizatorului online. Anul acesta, ne concentram pe <<experientele utilizatorilor vehiculelor>> si pe <<comportamentul utilizatorilor>>, aceasta din urma fiind o zona care nu a fost inca studiata de companiile din Romania si care consideram ca ne va ajuta sa gasim metode noi si eficiente de a reduce costurile, adaptandu-ne la tiparele comportamentale ale utilizatorului final”, a mai spus Dan Boiangiu.

Dan Boiangiu, a preluat conducerea Arval, de la 01 ianuarie 2014, dupa 7 ani de experienta in cadrul companiei, unde a coordonat strategiile comerciale, din functia de director comercial.

Citeste si:

Marcile care predomina in parcul Arval sunt VW, Skoda, Dacia, Renault si Ford. Cele mai multe modele sunt VW Golf si Passat, Renault Clio si Fluence, Ford Fiesta si Focus.

La nivel local, Arval implineste anul acesta zece ani de activitate. Anul trecut, Arval a finalizat achizitia GE Capital fleet services, devenind cel mai mare jucator pe piata leasingului operational multimarca in Europa.