Reprezentantii Ford au declarat ca nici una dintre marcile sale europene de masini de prima clasa nu este de vanzare, cu exceptia Aston Martin, insa au adaugat ca isi continua evaluarea optiunilor
"In prezent, Jaguar, Volvo si Land Rover nu sunt de vanzare. in cazul in care acest lucru se schimba, va vom anunta", a declarat potrivit NewsIn presedintele Ford in Europa si al Premier Automotive Group, Lewis Booth. Cu toate acestea, el nu a exclus posibilitatea ca aceasta situatie sa se schimbe.

Marcile de automobile ale Ford, Volvo, Jaguar, Aston Martin si Land Rover sunt grupate in cadrul filialei Premier Automotive Group. Ford se afla intr-un proces de restructurare, al treilea din ultimii cinci ani si a anuntat ca filiala sa pentru masini sport britanice, Aston Martin, va fi scoasa la vanzare.

Pe de alta parte, analistii asteapta ca Ford sa vanda marca neprofitabila Jaguar. Se estimeaza ca grupul de consiliere al Ford (PAG) va anunta, anul acesta, pierderi financiare pentru companie, insa Booth a declarat ca anticipeaza o evolutie descendenta pentru companie in 2007. Jaguar minimizeaza cel mai tare veniturile PAG, mai considera Booth. "Am declarat mereu ca va fi nevoie de timp pentru a rentabiliza aceasta afacere", a adaugat Booth.

Producatorul auto numarul doi din SUA a declarat, cu doua saptamani in urma, ca va desfiinta 45.000 de locuri de munca si ca va inchide 16 uzine din America de Nord, pentru a reface, pana in 2009, uzinele Ford din aceasta regiune.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri