Ford Romania a organizat un test cu Ford Ranger facelift pe un traseu dificil, care a inceput in off-road dupa ce am trecut de barajul Paltinu din apropiere de Campina si a continuat prin padurile din Prahova, vaduri, santuri, campii, pana in apropiere de lacul Sacele, dintre Brasov si Cheia. Dupa ce m-am uitat pe o harta, mi-am dat seama ca am mers "in linie dreapta" fara a avea nevoie de sosele asfaltate.

Ford Ranger Facelift

Pick-up-urile Ford au facut fata fara probleme testelor grele la care le-am supus. De cateva ori am folosit diferentialul blocabil electronic pentru puntea spate, care este pe lista de dotari optionale. In pachetul de off-road, mai gasim si scuturi de protectie pentru motor, pentru cutia de distributie si rezervor, de care, de asemenea, am avut nevoie la acest drum.

In aventura noastra, ne-am bazat si pe caracteristicile modelului Ranger, si anume capacitatea de a trece prin vaduri de apa adanci de 800 de milimetri pastrand o garda la sol de 299 milimetri, unghiul de atac de 28 de grade si unghiul de degajare de 25 de grade.

Ford Ranger facelift

Ar mai fi de spus ca versiunea restilizata a lui Ranger vine cu o suspensie reconfigurata, servodirectie electrica, motoare mai eficiente cu pana la 17%, Start-Stop, sistem multimedia Sync 2, tempomat adaptiv si sistem de asistenta la mentinerea benzii de rulare.

Facelift-ul a primit si o culoare noua, Pride Orange, pe care o gasim pe varianta de top, Wildtrak. O schimbare importanta a avut loc si la interior, plansa de bord arata mult mai bine, partea superioara pare imprumutata de la o masina sport.

Ford Ranger facelift

Motorizari Ford Ranger facelift

In ceea ce priveste motorizarile, Ranger Facelift vine cu un 2,2 litri diesel 130 CP si 160 CP (de la 29.500 euro cu TVA, echiparea XL - fara AC), precum si un 3,2 litri 200 CP.

Ford Ranger Facelift

Majoritatea masinilor de test au fost doube cab, echiparea XLT, 4x4, cu motorul de 2,2 litri 160 CP si transmisia manuala cu 6 trepte (32.300 euro cu TVA). Transmisia automata costa in plus 2.000 euro cu TVA.

Ford Ranger Facelift

In echiparea XLT, Ranger vine cu jante de 16", aer conditionat manual, faruri automate, sync 1, pilot automat, volan imbracat in piele si comenzi pe volan, stergatoare automate cu senzor de ploaie.

Ford Ranger Facelift

Ford Romania si-a propus sa vanda anul acesta 450 de unitati Ranger (cu si fara facelift), in crestere de la 400 de unitati livrate anul trecut. Compania detine o cota de piata de 22% si este pe locul 2 la vanzarile de pick-up. Concurentii pick-up la vanzare in Romania sunt: Nissan Navara, Fiat Fullback, Mitsubishi L200, Ford Ranger, Toyota Hilux, Isuzu D-Max, Volkswagen Amarok, Great Wall Steed5.

In prezent, motorizarile Ford Ranger sunt Euro 5, primele exemplare Euro 6 vor sosi in august-septembrie. Cu motorizarile de 160 CP si 200 CP, Ranger facelift are o capacitate de tractare de 3.500 kg si o sarcina utila bruta de 1.403 kg.

Mai multe informatii despre Ford Ranger facelift gasiti aici.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri