Noua aparatura le permite curierilor sa fotografieze toate confirmarile de primire a expedierilor, iar clientilor sa poata vizualiza in timp real semnatura de primire ca dovada a livrarii la destinatie.

Procesul a fost continuat prin dotarea tuturor curierilor Urgent Cargus cu imprimante mobile. Astfel, documentele de transport, facturile si chitantele pot fi tiparite pe loc, automatizand complet intregul traseu al unei expedieri si reducand potentialele erori.

Compania urmareste sa raspunda tendintei de crestere a platilor electronice si a investit in achizitionarea a 170 scannere pentru implementarea unui program pilot in Bucuresti, in vederea utilizarii cardurilor bancare in momentul preluarii sau livrarii expedierilor.

Utilizarea tuturor acestor echipamente mobile le permite curierilor sa preia si sa livreze mult mai rapid si eficient expedierile, iar urmarirea traseului acestora sa se desfasoare in timp real.

“Cu un business in continua expansiune care implica procesarea a milioane de expedieri si acoperirea unor distante de milioane de kilometri in fiecare luna, devine necesar sa investim in cea mai buna tehnologie. Acest lucru va avea ca rezultat cresterea eficientei serviciilor oferite si a gradului de satisfactie a clientilor, doua dintre punctele principale ale strategiei noastre de dezvoltare”, a spus Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.

Citeste si:

Cea de-a doua prioritate a investitiilor Urgent Cargus vizeaza optimizarea retelei nationale de distributie si a rutelor zilnice ale curierilor. Cu peste 3 milioane de kilometri parcursi pentru a livra cele peste 2 milioane de expedieri in fiecare luna, alegerea celei mai bune rute de distributie reprezinta un aspect esential pentru industria actuala de curierat. Astfel, Urgent Cargus a dezvoltat un program de optimizarea a retelei sale nationale de distributie, in parteneriat cu compania ORTEC, unul dintre liderii mondiali in solutii de optimizare a rutelor de transport.

“Proiectul presupune o solutie integrata de Supply Chain management, pe care ORTEC a livrat-o pe 3 nivele concurente in 2 divizii: PUD si Line Haul. Folosind datele istorice ale clientilor, software-ul ORTEC Tactical Routing calculeaza zonarea optima a curierilor. ORTEC Routing and Dispatch este responsabil pentru eficientizarea planificarii operationale zilnice a Urgent Cargus, in timp ce planificarea Line Haul este optimizata cu ORTEC Network Routing. Pentru a imbunatati nivelul serviciilor furnizate, aplicatia mobila ORTEC sustine curierii, permitandu-le sa trimita si sa primeasca in timp real informatii de pe traseu si de la usa clientului. Anticipam ca vom avea o colaborare de succes”, a spus Herman Wierenga, director general al ORTEC CEE.

Pentru a sustine implementarea programului de optimizare a rutelor de transport, Urgent Cargus si-a echipat flota de vehicule de curierat cu 2.000 de sisteme GPS. Incepand cu luna iunie a acestui an, vehiculele de curieriat vor fi dotate cu 2.000 de tablete care incorporeaza aplicatia de management a traficului, Waze. Astfel, curierii isi vor putea alege zilnic cele mai eficiente si rapide trasee pentru livrarea expedierilor.

Urgent Cargus detine si utilizeaza o retea nationala de 72 centre si depozite si o flota de peste 2.600 de vehicule de curierat. Compania are peste 2.900 de angajati si colaboratori. Cifra de afaceri a fost anul trecut de peste 76,8 milioane de euro.