La podul Giurgiu-Ruse, stadiul lucrarilor este in prezent de 84%, iar lucrarile vor fi finalizate in noiembrie 2016. Lucrarile sunt in mare intarziere, in conditiile in care urmau sa se incheie in primavara acestui an, potrivit News.ro.

Contractul de reabilitare a podului a fost atribuit in octombrie 2014 asocierii Collini Lavori SpA - Tecnic Consulting Engineering, iar durata de executie era de 16 luni.

Pe austostrada Lugoj-Deva, parte a Autostrazii A1 Bucuresti-Nadlac, vor fi finalizate doua loturi. ”Pe Lugoj-Deva vor fi finalizate loturile 2, fara zona cu tuneluri, si lotul 3”, a declarat Costescu.

Citeste si:

Lucrarile la doua dintre cele patru sectiuni ale lotului 4 al Autostrazii Lugoj-Deva sunt sistate din cauza lipsei autorizatiei de constructie si ar putea fi deblocate in iulie, termen pana la care ar putea fi obtinute toate documentele necesare, potrivit unui comunicat publicat recent de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR).

Totodata, ministrul a dat asigurari ca va fi terminata in acest an si portiunea de pe centura Capitalei dintre A1 si DN 7. Pe centura Bucurestiului lucrarile intrzie de multi ani, iar guvernul a aprobat recent proceduri suplimentare de expropriere pentru o suprafata de de 78.777 metri patrati de teren si a alocat 14 milioane de lei pentru plata exproprierilor, in incercarea de a grabi lucarile de modernizare ale centurii nord a Capitalei, blocate in prezent la capetele dinspre A1 si A2.

In plus, ministrul Transporturilor sustine ca va fi terminat si studiul de fezabilitate pentru Autostrada Pitesti-Sibiu si vor fi terminate licitatiile pentru Autostrada Nadaselu-Mihaiesti-Suplacu de Barcau, parte din Autostrada A3 Bucuresti-Bors, si pentru loturile 1 si 5 ai Autostrazii Brasov-Comarnic.