General Motors (GM) va continua sa produca modelul de automobil Opel Astra in Germania si dupa 2010, scrie revista germana Focus.
"Ne dorin sa ne stabilizam pe piata din Germania. Daca o companie ajunge sa fie privita ca producator local, acest lucru este reflectat intr-o cota mai mare de piata", a declarat Carl-Peter Forster, presedintele pentru Europa al GM, intr-un articol din editia de luni a revistei.Un rezumat al acestui articol a fost remis duminica presei, anunta NewsIn.

Reprezentanta GM pentru Europa asambleaza modelul Astra/Vauxhall in trei locatii europene - la Bochum in Germania, in portul Ellesmere din Marea Britanie si la Antwerp in Beliga. Locul in care se va construi noua generatie de masini Astra va fi stabilit pana anul viitor, iar noul model va fi lansat in 2010.

GM se afla intr-un proces de restructurare, in cadrul caruia va concedia o cincime din angajatii europeni, in incercarea sa puna capat pierderilor mari ale companiei in aceasta regiune.

Momentan, compania nu are alte planuri de reduceri de personal sau de inchidere a unor fabrici, dar doreste sa imbunatatirea productivitatea angajatilor europeni, a declarat, luna trecuta, Forster.

Liderii sindicatelor angajatilor GM Europa au cerut, insa, garantii clare ca nu vor urma alte disponibilizari inainte de a promova propunerile pentru sporirea eficientei, care vor determina, printre altele, locul in care va fi construita noua generatie de masini de talie medie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri