Gefco Romania, companie de transport si logistica auto, a inregistrat anul trecut cea mai mare rata de crestere a cifrei de afaceri din ultimii cinci ani, de 23%, la 64 milioane de euro.

"O parte din rezultatele foarte bune ale companiei se datoreaza procesului implementat si bine planificat de optimizari, la care au fost supuse toate fluxurile de transport ale companiei in cursul anului 2015. A existat o crestere a numarului de transportatori cu care colaboram, in acelasi timp fiind consolidate si dinamizate parteneriate si cu alte filiale Gefco, pentru a sprijini dezvoltarea afacerii”, a declarat Jérôme Chevrolet, director general al filialei din Romania.

Anul trecut, activitatea dedicata vehiculelor finite (Finished Vehicles Logistics), a inregistrat o crestere importanta, depasind rezultatele din 2014 si insumand operarea a 160.000 de vehicule. Aceasta linie de activitate deserveste producatorii de vehicule, precum si importatorii si distribuitorii de masini, furnizand o gama larga de solutii, de la scheme simple de transport la solutii multimodale optimizate.

Pentru filiala din Romania, anul 2015 a insemnat dezvoltare in toate sectoarele de activitate, iar un factor important al cresterii cifrei de afaceri au fost solutiile door-to-door de transport aerian si maritim.

Incepand cu 2015, compania are trei hub-uri de distributie in Romania, asigurand, in afara de Arad si Bucuresti, inca un centru la Bacau, ca rezultat al colaborarii cu un partener local. Astfel, operatiunile din partea estica a Romaniei sunt gestionate mai usor si mai eficient, reprezentand in acelasi timp un liant pentru activitatile desfasurate in Moldova.

Gefco Romania este al doilea cel mai mare operator de logistica dupa cifra de afaceri si unul dintre cei mai importanti furnizori pentru industria locala a autovehiculelor. Compania are 160 de angajati si peste 300 de clienti.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri