Compania si-a propus pentru acest an cresterea la 9% a cotei de piata din segmentul de transportul rutier si de marfa international, fata de 8% in prezent, si vrea totodata sa-si dezvolte baza de clienti cu 15-20%, scrie News.ro.

Transportul international de marfa a reprezentat in jur de 65% din totalul marfurilor transportate in Romania la nivelul anului 2013, potrivit unei estimari a companiei. DKV Euro Service, care concureaza cu euroShell si Eurowag pe piata cardurilor de combustibili, vrea sa isi dezvolte serviciile si reteaua de parteneri din Romania.

”Romania este foarte importanta pentru grup. Din pacate, sunt multe benzinarii care nu accepta cardurile DKV si vrem sa dezvoltam aceasta retea de acceptanta”, a spus Vass.

Citeste si:

DKV Euro Service a avut anul trecut o cifra de afaceri de 194 milioane euro in Romania, in crestere cu 11% fata de anul precedent, si estimeaza pentru acest an afaceri de 215 milioane euro, cu un avans similar celui de anul trecut, ca urmare a consolidarii portofoliului de clienti care opereaza transporturi internationale.

In Romania, reteaua de unitati care accepta cardurile DKV include peste 00 de statii ale companiilor Lukoil, MOL, OMV Petrom, Oscal Downstream, Gazprom, Socar, Smart Diesel si Aral. DKV Euro Service este unul din liderii pietei de servicii din domeniile logistica si transporturi, fiind prezenta in Romania de sase ani.

Compania are peste 60.000 de puncte de acceptanta in 42 de tari europene, care ofera servicii de alimentare fara numerar, in baza unor carduri. In 2015, DKV Mobility Services Group a inregistrat o cifra de afaceri de 5,8 miliarde de euro. In prezent, peste 2,5 milioane de carduri DKV si unitati de bord pentru taxe de drum sunt folosite de peste 120.000 de clienti.