Piata auto franceza a intregistrat o scadere a vanzarilor cu 143.634 unitati, in luna septembrie, ceea ce a reprezentat o scadere cu 13,3 %, fata de aceeasi luna a anului 2005, informeaza EFE, citand Comisia Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
In functie de numarul de zile de lucru, scaderea a fost de 9,2 %, conform comunicatului CCFA, care arata ca 'aceasta puternica scadere a vanzarilor de automobile noi din septembrie vine pe fondul catorva luni de scaderi si cresteri mai mult sau mai putin puternice si dupa luna august cand se atinsese un nivel de echilibru'.

De la inceputul anului si pana la sfarsitul lui septembrie, in Franta s-au vandut 1.518.367 automobile, cu 3,1 % mai putin fata de aceeasi perioada din 2005, informeaza Rompres.

In septembrie, marcile franceze au suferit scaderi de 15,5 procente, cota lor de piata reducandu-se la 57,2 %.

Vanzarile Renault au scazut cu 22,1 procente (33.748 unitati), in timp ce vanzarile Citroen a scazut cu 21,6 %, (17.977 automobile), iar cele ale Peugeot cu 1,9 % (30.484 masini).

Pe primele noua luni din 2006, pierderi semnificative au inregistrat Renault (minus 9,5 % si 364.335 unitati), Citroen (minus 6,2 % si 195.295 unitati), Peugeot (minus 2,4 % si 271.738 unitati), Ford (minus 9,6 % si 86.896 unitati), General Motors ( minus 5,8 % si 82.750 unitati) si Nissan (minus 26,4 % si 23.276 unitati).

Pe piata vehiculelor utilitare usoare, vanzarile in luna septembrie s-au redus cu 12 %, cu 29.702 unitati, cu toate ca in primul semestru a existat o crestere a sectorului cu 2,2 %, adica 321.370 autoutilitare.

In ceea ce priveste vehiculele industriale, a existat o scadere de 70,1 procente si 6.336 unitati, contrar tendintei de crestere a primului semestru (3,6 % si 41.486 inmatriculari).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri