Publicul a votat anul acesta modelul GAZ M21-11 din 1958. Cel mai vechi automobil participant la eveniment a fost produs de firma REO (SUA) in anul 1907, o marca expusa in premiera in Romania, alaturi de Lagonda.

Concursul de Eleganta Sinaia 2016

Premii acordate pe grupe la Concursul de Eleganta Sinaia 2016

Antebelice Cabriolet
1. Packard Super Eight (1936) - Tiriac Collection (Bucuresti)
2. REO Model G (1907) - Axel Kohnen (Bucuresti)

Antebelice Sedan
1. Ford A Town Sedan (1931) - Razvan Badulescu (Bucuresti)
2. Dodge DU (1935) - Gabriel Girlea (Iasi)
3. Willys Knight 70 (1928) - Paul Sindie (Bucuresti)

Postbelice Sedan
1. Triumph Renown 2000 (1952) - Restaurari Auto Balint (Brasov)
2. GAZ M21-01 (1958) - Serghei Maldur (Republica Moldova)
3. Renault 12 TS Break (1970) - Horatiu Popa (Brasov)

Postbelice Cabriolet
1. Mercedes 220 B (1953) - Iacob Epure (Bucuresti)
2. Lagonda 3.0 DHC I (1953) - Axel Kohnen (Bucuresti)
3. Mercedes 350 SL (1972) - Alin Muresan (Targu Mures)

Postbelice Coupe
1. Chevrolet Corvette C2 (1967) - Camil Perian (Bucuresti)
2. Mercedes 300 SE Coupe (1965) - Oleg Tataru (Ploiesti)
3. Porsche 912 (1967) - Dimitar Dimitrov (Bulgaria)

Citeste si:

Fabricat in Romania
1. Dacia 1300 (1969) - Danut Crainiciuc ( Suceava)
2. Dacia 1100 (1969) - Ioan Vlad (Baia Mare)
3. Dacia 1300 (1973) - Weisz Iosif (Baia Mare)

Concursul de Eleganta Sinaia 2016

Concursul de Eleganta Sinaia a fost organizat pentru prima data de Automobil Clubul Regal Roman (A.C.R.R.) in urma cu mai bine de opt decenii, in doua editii (1934 si 1935).

Reluarea acestui eveniment cu vehicule istorice, incepand din anul 2011, de catre Retromobil Club Romania (R.C.R.) a readus automobilele de colectie in Sinaia, unde din 1983 si pana la inceputul anilor 90 s-au desfasurat constant evenimente de acest gen. BMW Group Romania a fost si anul acesta partener la Concursul de Eleganta Sinaia.

BMW i8 a avut o prezenta speciala in cadrul paradei oficiale din fata Palatului Peles, oferind o perspectiva unica asupra viitorului automobilului. BMW i8 este un model plug-in hybrid sportiv care vine cu o gama larga de premiere tehnologice, de la platforma BMW LifeDrive, cu sasiu din aluminiu si structura caroseriei din fibra de carbon, pana la debutul mondial al farurilor laser pe un automobil de serie. Tehnologia plug-in hybrid combina o baterie de capacitate mare, doua motoare electrice si unul pe benzina, de trei cilindri, pentru o putere totala de 266 kW/362 CP si o acceleratie 0-100 km/h in numai 4,4 secunde. Perfomantele sunt obtinute in contextul in care este asigurata o autonomie electrica de 37 km si un consum echivalent cu cel al unui model compact de oras.