In iunie, cererea pentru modelele Mazda in Romania a urcat cu 69% fata de iunie 2015, la 167 de autoturisme noi. Pe plan local, Mazda detine 2,5% din piata de autoturisme de import dupa primele 6 luni.

Mazda CX-3 ramane in continuare cel mai bine vandut model, cu 202 unitati cumparate, acesta mentinandu-si pozitia din primele 3 luni. Al doilea cel mai comandat model Mazda pe piata din Romania in primele sase luni a fost compacta Mazda3, cu 198 de unitati comercializate, iar al treilea este CX-5, SUV-ul compact din gama Mazda, cu 177 de unitati vandute, in crestere cu 33% fata de anul trecut. Si in Europa cele doua SUV-uri au fost principalele modele care au sustinut vanzarile, adjudecandu-si 46% din volumul total comercializat.

Mazda6 a inregistrat cea mai mare crestere dintre toate modelele, astfel ca in perioada ianuarie-iunie s-au vandut 125 de unitati, reprezentand cu 44% mai mult decat in semestrul 1 din 2015.

In Europa, vanzarile au fost de 60.571 de masini in al doilea trimestru din 2016, mai mult cu 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cota de piata a ajuns la 1,4% in Europa.