In perioada 15 iulie – 15 septembrie 2016 se desfasoara campania nationala de siguranta si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN! realizata, in parteneriat, de Politia Romana, FPVS – Fondul de Protectie a Victimelor Strazii, Radio Romania Actualitati si APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor.

In cursul anului 2015, s-au inregistrat 9.380 de accidente de circulatie grave, soldate cu decesul a 1.893 de persoane si ranirea grava a altor 9.056.

Campania se axeaza pe mesaje-cheie, menite sa creasca nivelul de constientizare a riscurilor la care se expune oricine urca la volan obosit sau care se lasa distras de smartphone, in timp ce conduce. De asemenea, mesajul promovat de campanie vizeaza si riscul conducerii sub influenta bauturilor alcoolice sau a anumitor tipuri de medicamente.

Astfel, in cadrul campaniei, vor fi distribuite brosuri informative gratuite, continand recomandari de care orice conducator auto ar trebui sa tina cont atunci cand pleaca la drum. Brosura FII TREAZ LA VOLAN! va fi distribuita in trafic, dar si in principalele centre comerciale din Bucuresti si din 20 de municipii din tara.

In plus, o atentie speciala este acordata in aceasta vara litoralului, unde mii de soferi parcurg traseul spre litoral si inapoi spre casa, in week-end-uri.

De asemenea, brosura este distribuita si impreuna cu una dintre cele mai citite publicatii din Romania, ziarul Libertatea, accentul fiind pus si de aceasta data pe zona litoralului.

Demersul APPA si al Politiei Romane este sustinut de o solida componenta online, axata pe social media, fiind dublat, in premiera, de o campanie online de VIP endorsement. George IVASCU, Nicu ALIFANTIS, Alexandru PETROVICI, Dan FINTESCU, DJ OLIX sau Laurentiu GURAN (ASHA Band) sunt cateva dintre numele cunoscute in showbiz-ul romanesc care promoveaza mesajele campaniei FII TREAZ LA VOLAN!

Platforma treazlavolan.ro prezinta, intr-o forma structurata, principalele elemente de care un sofer responsabil ar trebui sa tina cont, precum si statistici si studii din intreaga lume, care atesta importanta ce trebuie acordata acestor aspecte.

Nu lipsesc „mascote” ale campaniei (masinutele Ema si Teo), sondaje si concursuri, toate avand drept principal scop transmiterea mesajului campaniei catre un numar cat mai mare de conducatori auto, prin cat mai multe canale.

Campania este sustinuta de principalele companii de asigurari si de brokeraj in asigurari: OMNIASIG VIG, BCR Asigurari de Viata, GOTHAER Asigurari Reasigurari, EUROINS Romania, GENERALI Romania, CREDIT EUROPE Asigurari, SAFETY Broker, MARSH, FABRICA de Asigurari, INTER Broker, OTTO Broker, DESTINE Broker, GRAWE Romania, DAUNE Expert si GARANTA.

Lor li se adauga si companii care sprijina distributia brosurii campaniei, astfel incat aceasta sa ajunga in cele mai diverse colturi ale tarii.

Spoturile difuzate de Radio Romania Actualitati, precum si materialele publicate de Partenerii Media (wall-street.ro, 9am.ro, Revista BIZ, Ziua Veche, stirilepescurt.ro) contribuie, de asemenea, la diseminarea informatiilor.

FII TREAZ LA VOLAN! – Acesta este mesajul pe care il veti auzi des in aceasta vara!
***
Despre APPA
APPA – Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor are ca scop principal promovarea conceptului de asigurare si cresterea gradului de educare in domeniul asigurarilor in randul populatiei.
APPA organizeaza conferinte si alte tipuri de reuniuni tematice pentru dezbaterea si solutionarea problemelor specific majore, elaboreaza studii si analize privind prioritatile in domeniul asigurarilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri