Afacerile DPD Romania au ajuns, dupa primele sase luni din 2016, la aproximativ 47 de milioane de lei, cu peste 10 milioane de lei mai mult fata de cifra inregistrata in aceeasi perioada a anului anterior. Evolutia a fost sustinuta de cresterea volumului de livrari cu 35%, fata de primul semestru din 2015.

Din totalul expedierilor efectuate prin intermediul companiei, 88% au fost pe plan intern, 7% la nivel extern, iar 5% au fost generate de trimiterile din strainatate in tara.

Principalele motoare care au condus la cresterea raportata de companie in primul semestru al anului au fost comertul electronic, expedierile internationale, dar si noul serviciu de livrare paleti in regim de curierat, PalettOne.

Citeste si:

„Am avut parte de un prim semestru care ne-a validat tintele propuse pentru 2016. E-commerce-ul continua sa genereze cel mai mult business pentru curierat. Ce am observat, insa, anul acesta, este ca tot mai multi romani trimit sau primesc colete din strainate. Un alt pilon important pentru noi au fost livrarile de marfa paletizata in regim de curierat, noul serviciu dedicat clientilor din zona de FMCG, printing, papetarie, home&deco si auto”, declara Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania.

In ceea ce priveste totalul livrarilor DPD din intervalul ianuarie – iulie, in lunile martie, mai si iunie s-au inregistrat cele mai multe livrari, respectiv 53% din totalul raportat in primul semestru.

Principalii concurenti ai DPD sunt FAN Courier sau SameDay Courier.