Volkswagen este cea mai cautata marca auto in online de catre romani, urmata de Dacia si BMW. Mercedes-Benz are cu 50% mai putine cautari decat Volkswagen, iar Volvo cu 25% mai putine.

Pe lista celor mai populare marci se regasesc BMW, Peugeot, Mercedes, Fiat, Volvo, Audi, Dacia, Ford, Opel, Skoda, Volkswagen si Toyota.

Alte cautari foarte populare pe Internet in Romania sunt: „masini rulate” si „masini second hand”. Romanii se intereseaza in special de masinile second hand din Germania. Cele mai multe cautari s-au inregistrat in Bucuresti si Timisoara, urmate de Cluj. Si pentru ca masinile la mana a doua sunt populare, acestea cresc si afacerile service-urilor auto. Romanii cauta cel mai des service-uri in Bucuresti, Cluj si Timisoara.

Comparativ cu numarul cautarilor despre masini, interesul pentru motociclete este cu 85% mai scazut. Acest mijloc de transport nu este insa potrivit vietii de familie sau navetei zilnice pe care unii romani o fac de la periferia marilor orase spre centru. Factorul de siguranta sporita pe care il aduce o masina este, de asemenea, luat in calcul.