Proiectul propus de Pischetsrieder si acceptat de Ostling stipuleaza ca MAN trebuie sa renunte mai intai la oferta ostila de preluare a Scania in valoare de 9,6 miliarde euro. Etapa urmatoare presupune formarea unei echipe compuse din managerii Volkswagen, Scania si MAN, al carei obiectiv va fi stabilirea categoriilor de proiecte ce pot fi realizate in comun de cele trei companii, care sa nu presupuna dependente financiare ulterioare.

Fuziunea intre diviziile MAN, Scania si Volkswagen cu activitati in sectorul productiei de camioane va avea loc abia mai tarziu, tranzactia urmand sa conduca la crearea celei mai mari companii de profil.

Volkswagen, care este cel mai mare actionar al Scania, cu 34% din drepturile de vot, a achizitionat recent 15% din titlurile MAN. Reprezentantii companiei au refuzat sa ofere comentarii in legatura cu speculatiile privind planurile sale de a realiza o fuziune tripartita cu MAN si Scania. Atat Volkswagen, cat si Scania, au respins public oferta de preluare lansata de MAN, informeaza agentia Reuters, preluata de Mediafax.