”Unii cred ca asta va trece pana la urma, ca Mueller va fi aici numai cinci ani, ca este un sef nou si ca atunci cand va trece criza emisiilor ne va fi mai bine oricum. Nu este asa. Indiferent de criza emisiilor, aceasta companie trebuie sa se reformeze si sa adapteze pentru viitor”, a declarat Mueller reporterilor, conform News.ro.

Board-ul VW lucreaza la circa 60 de proiecte pentru modernizarea producatorului auto german, inclusiv pentru o schimbare culturala care sa duca la colaborarea celor 12 marci si a numeroaselor divizii, a spus directorul general, luni seara, la Hamburg, la o intalnire cu jurnalistii.

Scandalul manipularii testelor de poluare la 11 milioane de automobile diesel din intreaga lume, izbucnit in septembrie 2015 in Statele Unite, a determinat VW sa accelereze reorganizarea pe care o pregatea pe fondul orientarii industriei auto catre automobilele electrice cu noi functii, cum sunt cele pentru conducerea autonoma. VW a investit in acest an 300 de milioane de dolari in aplicatia pentru impartirea transporturilor Gett si infiinteaza o divizie pentru noi servicii de mobilitate, pentru a se extinde dincolo de productia si vanzarea de automobile.

Citeste si:

Reducerea costurilor pentru imbunatatirea profitabilitatii marcii VW, cea mai mare divizie a grupului in functie de volumul vanzarilor, este esentiala pentru strategia lui Mueller pana in 2025, alaturi de reorganizarea operatiunilor in Statele Unite, unde livarile au scazut puternic in urma scandalului emisiilor.

VW, care vrea sa introduca pe piata peste 30 de modele electrice pana in 2025, odata cu scaderea costurilor de productie, anticipeaza vanzari de pana la 3 milioane de astfel de vehicule pe an. Grupul german a alocat pana in prezent circa 17,8 miliarde de euro pentru acoperirea costurilor legate de manipularea testelor de poluare.