Conform statisticilor Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), in intervalul ianuarie - septembrie au fost inmatriculate 27.102 autoturisme Dacia Logan in UE, in comparatie cu 5.784 in primele noua luni din 2005, cand exporturile Logan erau abia la inceput.

Statistica ia in calcul inmatricularile din 26 de state europene: 23 din UE, fara Cipru si Malta, plus Islanda, Norvegia si Elvetia. Cifrele ACEA se refera la masinile inmatriculate, insa in linii mari aceastea reflecta si situatia vanzarilor de autoturisme. Cresterea Daciei a compensat aproape un sfert din scaderea de 12,2% a marcii Renault in aceeasi perioada. Per total, in grupul Renault inmatricularile au scazut cu 10,2%.

Dacia are in prezent o cota de 0,2% din piata UE, unde numarul total al inmatricularilor de masini a depasit cifra de 11,8 milioane in primele noua luni din 2006. Franta a fost principala destinatie occidentala de export pentru companie in primele noua luni, Loganul fiind cumparat de 14.873 de francezi.

Dacia a inceput comercializarea modelului Logan in septembrie 2004, iar de atunci a vandut peste 330.000 de unitati, din care o treime s-au indreptat catre 43 de destinatii de export. In primul semestru al anului, repartizarea geografica a vanzarilor Logan in lume a fost urmatoarea: Europa de Est (inclusiv Romania) - 40%, Europa Centrala si de Vest - 22%, Rusia si tarile CSI - 19 procente si Maghreb (Africa de Nord-Vest) - 10 procente.

Dacia si-a propus sa exporte in acest an 88.000 de masini, adica peste 40% din productia uzinei de la Mioveni. Dacia trimite de asemenea colectii de piese catre uzinele care asambleaza modelul Logan in Maroc, Rusia si Columbia.