Casa de tuning Hamann s-a aplecat asupra celui mai exclusivist coupe al germanilor de la BMW, modelul M6. Numele noii masini provine de la denumirea kitului cu care a fost inzestrata caroseria M6-lui, „Race Edition”. Aspectul exterior nu lasa dubii asupra caracterului supersportiv al masinii care a primit nu mai putin de trei variante de tuning pentru motorul sau de 5.0 litri, V10. Pentru prima treapta de putere, propulsorul Hamann BMW M6 Race Edition a fost ajutat sa produca 507 CP, la un cuplu de 520 Nm.

Producatorul modelului, cei de la BMW limitasera M6-le la 250 de km/h. Tunerii de la Hanmann au scapat de acest neajuns, iar masina poate atinge in aceasta prima varianta 300 km/h. A doua optiune reuseste, prin reprogramarea computerului de bord, sa adauge un plus de 30 CP, iar cuplul creste si el cu 15 Nm.

Cea mai puternica varianta a fost numita HM/M +60. In acest caz, M6 Race Edition a fost limitat electronic la 320 km/h de catre tuneri. Masina dispune de un plus de putere de 60 CP fata de prima varianta, iar culpul a crescut cu 54 Nm.

Masina poate fi incaltata cu jante din aliaj usor de 19, 20 sau 21 de inci. Desupra lor se afla un nou sistem de suspensie care modifica garda la sol a masinii. Puntea din fata a fost coborata deasupra soselei cu 3 cm, iar in spate masina pluteste mai aproape cu 2,5 cm de sol, fata de modelul de serie.

Este evident ca odata cu cresterea puterii a crescut proportional si puterea de franare prin montarea unor discuri de franare mai mari. Dincolo de aspectul cu adevarat agresiv si „musculos”, M6 Race Edition are la evacuare patru tevi de esapament din otel inoxidabil. Acestea aduc un plus atat aspectului, cat si impresiei „sonice” pe care o lasa masina.