Daca atunci cand trec pe langa noi, masinile sport ne atrag privirile ca un magnet, nu se intampla asa si pe Internet. In lumea virtuala, reclamele cu masini exotice sunt cel mai putin vizionate, iar cele cu modele mai putin atragatoare devin virale. Secretul? In timp ce marcile de lux isi prezinta designul masinilor, cele de volum fac reclame amuzante si folosesc foarte des actori patrupezi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri