"Strategia Michelin este aceeasi, insa am decis sa accelerez aplicarea sa", a declarat Rollier, care a adaugat ca trebuie accelerata cresterea vanzarilor, extinderea geografica si reducerea costurilor.
Rollier a mai afirmat ca Michelin nu este suficient de competitiva nici in raport cu rivalii precum Bridgestone, nici cu noii competitori, de pe piata emergenta din China, anunta NewsIn.
"Trebui sa privesc in perspectiva iar planul nostru de reducere a costurilor este o garantie pentru viitor, in cazul in care dorim sa evitam ca Michelin sa fie impinsa catre pietele de nisa", a adaugat directorul companiei franceze.
Michelin tinteste sa ramana activa pe toate segmentele de piata si, in acest sens, trebuie sa isi sporeasca productivitatea in Europa si in America de Nord, astfel incat sa scada costul pe unitate si sa ramana in cursa cu ceilalti producatori din sectorul sau.
"Fara o crestere durabila, compania nu va fi viabila pe termen lung si trebuie sa recunoastem ca, in ultima vreme, cresterea economica nu a fost tocmai unul dintre atributele noastre", a concluzionat Rollier
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: