Vehiculul fabricat la Zuffenhausen cu numarul 1.000.000 este un Carrera S intr-o nuanta speciala, ”Irish Green”, cu numeroase elemente exclusive care aduc aminte de modelul original 911, din 1963.

”Acum 54 de ani, reuseam sa fac prima calatorie pe Grossglockner High Alpine Road cu tatal meu. Sentimentul de a calatori intr-un 911 este la fel de placut acum, ca si atunci. Asta pentru ca 911 este modelul care face ca valorile fundamentale ale brandului nostru sa ramana la fel de vizionare astazi, cum erau si la aparitia primului Porsche 356/1, din 1948”, a declarat Dr. Wolfgang Porsche, presedintele consiliului de supraveghere al Porsche AG. El face parte din echipa de dezvoltare a modelului 911 din prima zi. Numai in 2016, 32.365 de vehicule au fost livrate in intreaga lume – mai multe ca niciodata.

Cu toate acestea, 911 si-a mentinut exclusivitatea de-a lungul deceniilor si a devenit un model ravnit de colectionari. Peste 70% din toate unitatile 911 construite vreodata sunt inca functionale si astazi.

Intr-un mod cu totul unic, Porsche nu s-a indepartat niciodata de conceptul fondator al modelului original 911. ”Am continuat sa imbunatatim tehnologia modelului 911, rafinand si perfectionand continuu aceasta masina sport”, spune Oliver Blume, Presedinte al Consiliului Executiv al Porsche AG.

Toate masinile in doua usi – 911, 718 Boxster si 718 Cayman – si diferitele lor versiuni sunt produse pe o singura linie de asamblare, datorita unei abordari sofisticate de productie.

Vehiculul 911 cu numarul 1.000.000 se afla inca la Porsche AG. Inainte de a parasi fabrica, pentru a imbogati colectia Muzeului Porsche, masina aniversara va porni intr-un turneu mondial si va calatori pe drumurile din Scottish Highlands si din jurul Nurburgringului, in SUA, in China si in multe alte locatii.