Platile in numerar la livrare au avut anul acesta o pondere de 70% in totalul expeditiilor DPD Romania catre clientii magazinelor online. Prin comparatie, anii trecuti aportul rambursului cash la livrare pe volumele e-commerce era de 90%.

Conform datelor DPD, utilizarea cardului va accelera pana la finalul lui 2017, avand in vedere ca, in prezent, toti curierii companiei sunt dotati cu POS-uri mobile, care permit plata cu cardul, la livrare.

Datele furnizate de companie arata ca platile cu cardul, in detrimentul celor cu numerar, sunt facute, cu precadere, de tineri cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani, din mediul urban, cu studii superioare, venituri medii spre mari si experienta in cumparaturile online.

„Daca anii trecuti spuneam ca peste 90% dintre produsele achizitionate de la retaileri online erau platite cu numerar la livrare, iata ca, in prezent, cifrele ne arata un avans important al cardului. In curand ne pregatim de un nou Black Friday, ce va genera automat o crestere exponentiala a livrarilor cu plata la destinatie. Faptul ca avem curieri dotati cu POS-uri mobile, ce pot incasa rapid cu cardul, zicem noi ca ne ajuta enorm sa eficientizam timpii si calitatea livrarii”, declara Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania.

Potrivit datele din anii anteriori, noiembrie este, de departe, luna cu cele mai multe plati la livrare, datorita reducerilor de Black Friday. La polul opus se afla lunile iulie si august, cand bugetele romanilor sunt canalizate pe concedii si mai putin pe achizitiile online.

Printre industriile care genereaza cele mai multe livrari achitate cu cardul se numara fashion, IT&C si domeniile auxiliare. Magazinele de produse farmaceutice, florariile online si e-shop-urile de cadouri, in schimb, au cea mai mica pondere din totalul livrarilor achitate cu cardul.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri