Gigantul german producator de automobile Volkswagen va investi 530 de milioane de dolari in India pentru a construi o a doua uzina de productie, care va produce aproximativ 100 de mii de automobile pe an incepand cu 2009, a anuntat miercuri agentia de presa indiana Press Trust of India.

Un acord in acest sens va fi semnat miercuri intre directorul financiar al Volkswagen Hans Dieter Poetsch si statul indian Maharashtra (vestul Indiei), a anuntat ambasada germana din New Delhi, unde va avea loc si ceremonia de semnare a acordului si conferinta de presa aferenta.

Aceasta noua uzina, aflata in orasul Puna, va produce 100 de mii de automobile Passat incepand din 2009, aici urmand a fi angajati 2500 de persoane, a relatat agentia indiana de presa Press Trust of India, preluata de NewsIn.

Volkswagen poseda deja o uzina de asamblare in Maharashtra, care produce circa 25 de mii de modele Skoda Octavia anual destinate pietei indiene. Aceasta uzina va fi folosita incepand din 2007 la asamblarea modelelor Passat.

Principalul producator european de automobile a anuntat sistarea productiei modelului Golf in Belgia si mutarea acestei locatii de productie in Germania, aceasta decizie rezultand in reducerea cu aproximativ 3500-4000 de slujbe din cele 5300 ale uzinei din Forest, aflata in apropiare de Bruxelles.

India reprezinta noul punct central de interes pentru gigantii mondiali producatori de automobile, atrasi de potentialul enorm ai pietei locale si a perspectivelor de export a acestor automobile pe plan international, avand in vedere sa India este vecina cu China, un alt stat aflat intr-o perioada de expansiune economica extraordinara, unde cererea pentru automobile este in crestere substantiala.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri