Importatorul marcii nipone Mazda, Mazrom Motors va lansa in decembrie pe piata romaneasca modelul BT-50, masina cu spatiu deschis de incarcare (pick-up), succesor al modelului B 2500 , anunta un comunicat al importatorului.
Modelul e disponibil in trei variante de caroserie. Varianta Regular Cab are doua portiere si doua locuri si e disponibil numai cu tractiune fata. Versiunea Freestyle Cab are portiere cu deschidere pe centru in stilul masinii sport Mazda RX 8 si are spatiu suficient pentru patru pasageri, informeaza NewsIn.

Versiunea numita Double Cab are patru locuri si patru usi, iar spatiul pentru pasageri este mai mare datorita scaunelor tip canapea din spate. Versiunea este disponibila numai cu tractiune integrala pentru a fi folosita pe drumuri accidentate.

Modelul Mazda BT 50 e disponibil cu un motor diesel de 2,5 litri si 143 de cai putere si are un consum mediu mixt de 8,9 litri la suta de kilometri, cu 22% mai putin decat la modelul pe care-l inlocuieste, precizeaza comunicatul.
Preturile pentru noul pick-up Mazda variaza, in functie de versiune si dotari, intre 20.188 si 32.456 euro, cu toate taxele inclsue.

Cei mai importanti concurenti ai lui BT-50 pe piata din Romania sunt Nissan Navarra, Mitsubishi L2000 si Ford Ranger. Mazda a lansat serie B de pick-up-uri in 1961, cand a scos pe piata din Japonia automobilul B1500. In Romania, in primele zece luni ale anului s-au vandut 297 de vehicule Mazda, in scadere fata de cele 369 comercializate in perioada similara din 2005.

Mazrom Motors este unul din cei sase importatori din grupul tiriac Auto care aduce in Romania 11 marci de automobile (Mercedes, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Ford, Mazda, Jaguar, Land Rover, Hyundai si Dodge).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri