Compania Porsche Romania estimeaza ca in 2007 va comercializa 130 de masini marca Porsche, cu 50% mai mult decat anul acesta, a spus directorul general al Porsche Romania, Brent Valmar, la evenimentul de lansare al noii generatii Porsche 911 Targa.
Porsche Romania estimeaza ca la anul va vinde 130 de masini marca Porsche, pe fondul lansarii unui nou model si a deschiderii primului punct de vanzare din provincie.

Porsche a vandut 66 de masini in primele zece luni ale acestui an, cu 8% mai putin decat in perioada similara a lui 2005. Reprezentantii companiei spuneau la jumatatea lui 2006 ca marca Porsche a ajuns la un maxim pe piata romaneasca, si estimau ca, per total, vanzarile pentru acest an se vor situa in jurul a 90 de masini, in usoara scadere fata de cele aproape 100 vandute in 2005, informeaza NewsIn.

Cei de la Porsche Romania au spus ca in 2007 marca Porsche se va relansa si va obtine performante mai bune, pe fondul lansarii unui nou model al carui nume nu a fost inca dezvaluit.

Porsche AG Germania a publicat pe 21 noiembrie fotografii cu o varianta restilizata a automobilului de teren Cayenne - care va fi prezentat oficial cel mai probabil la salonul de la Geneva si va fi lansat in Europa la finele lui 2007. Cayenne este cel mai vandut model Porsche in Romania, cu o pondere de 60% din vanzarile totale ale marcii.

In plus, marca Porsche va avea la anul primul sau magazin de prezentare din provincie, dupa ce compania va deschide o reprezentanta proprie la Timisoara. Gama Porsche contine in Romania patru modele sport: Boxster, 911, Cayenne si Cayman, iar dupa 2008 va fi lansata limuzina Panamera.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri