Automobile Bavaria, importatorul marcilor BMW, Rolls Royce si Mini, estimeaza ca in cel mai bun caz va ajunge sa vanda anual in Romania patru - cinci automobile Rolls Royce, a spus ieri pentru NewsIn, Ciprian Bercea, director de vanzari la Automobile Bavaria.
"In prezent vindem unu - doua automobile Rolls Royce pe an in tara, dar e foarte bine daca ne gandim ca pe plan mondial se vand anual 800 de masini. (...) Ideal ar fi sa ajungem sa vindem patru - cinci pe an, insa totul depinde de piata, iar noi facem tot posibilul pentru a ne face cunoscuti, si tocmai de aceea am deschis anul acesta si un magazin de prezentare pentru Rolls Royce", a spus Ciprian Bercea, in prima zi a targului marcilor de lux, Luxury Show care se tine intre 7 si 10 decembrie la complexul Romexpo.

Michael Schmidt, directorul general Automobile Bavaria, declara in august pentru Wall-Street ca tinta pentru 2006 este de 1-2 unitati. "Rolls-Royce reprezinta o imagine, nu neaparat masina. Cine cumpara Rolls-Royce trebuie sa aiba un anumit statut social", puncta Schmidt.

"Noi consideram ca in lume avem un total de 60.000 de clienti potentiali. Au varste intre 28 si 90 de ani si pot avea cele mai diverse ocupatii, insa includem in acest grup oamenii cu averi de peste 30 de milioane de dolari. (...) In Romania cred ca sunt 25 astfel de oameni", a spus Hofmarksrichter citat de NewsIn.

El a adaugat ca cele 30 de milioane nu sunt o conditie, ci un prag generic stabilit de companie. Clientii potentiali Rolls Royce sunt oameni cu o situatie financiara foarte stabila, oameni care nu sunt afectati de fluctuatiile economiei.

Rolls Royce produce exclusiv la uzina de la Goodwood din Marea Britanie, iar peste jumatate din masinile asamblate acolo se duc pe trei piete: SUA, Marea Britanie si Emiratele Arabe Unite.

Rolls Royce e prezenta in Romania din 2003. Oficial, in 2005 si 2006 s-au vandut doua masini, insa mai exista una adusa din strainatate, plus cateva mai vechi.

Varianta lunga a limuzinei Phantom, lansata in aceasta vara in Romania, a depasit pe plan mondial prognozele facute anul trecut de producatori. Acestia se asteptau sa primeasca 50 de cereri pentru masina, insa clientii au cerut de trei ori mai mult.

Preturile masinii pornesc de la 379.000 de euro, fara taxe.

La sfarsitul anului viitor, seria Phantom va avea si o versiune decapotabila, care va aparea in Romania cel mai probabil in 2008.

Targul Luxury Show la care Automobile Bavaria a expus modelul Phantom reuneste peste 100 de firme care au adus produse de lux in valoare totala de peste 25 milioane de euro.

Care sunt clientii potentiali pentru Rolls Royce?

Segmentul de clienti careia i se adreseaza Rolls Royce este foarte restrans in Romania. Clientii romani de Rolls Royce se pot caracteriza astfel: sunt oameni de afaceri care doresc sa-si exprime statutul social, succesul in cariera si in viata. Aparitia acestui segment este o dovada a normalizarii structurii sociale acestui segment in Romania.

Clientii potentiali de Rolls-Royce aleg aceasta masina deoarece Rolls Royce reuseste sa comunice un standard ridicat de viata punand accent pe unicitate (clientul isi personalizeaza masina la fabrica din Marea Britanie de aceea nu exista doua RR la fel ), diferentiere si specializare (raspunde cel mai bine unei anumite nevoi - clasic si in acelasi timp modern). 50% din clientii de Rolls Royce isi conduc masina singuri.

Majoritatea clientilor Rolls-Royce sunt oameni de afaceri care au atins un nivel de succes in cariera si viata si doresc sa il faca cunoscut. Acestia doresc o masina care sa imbine clasicul cu modernul, o masina impunatoare care se potriveste cu personalitatea si modul lor de viata.





Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri