Trust Motors, importatorul masinilor Peugeot in Romania, va lansa anul viitor modelul Peugeot 4007, primul automobil de teren din gama marcii franceze, au spus joi pentru NewsIn reprezentantii importatorului.

Importatorul nu a stabilit inca daca modelul 4007 va fi lansat la vara, concomitent cu lansarea europeana, sau in toamna la salonul auto de la Bucuresti, insa o decizie urmeaza a fi luata la inceputul anului viitor, potrivit NewsIn.

Peugeot 4007 va fi produs in Japonia de Mitsubishi la uzina din orasul Okazaki unde va fi realizat si primul automobil de teren al marcii Citroen, numit C - Crosser. Ambele modele vor deriva din noua generatie a masinii de teren Mitsubishi Outlander si vor avea motoare de 2,2 litri si 156 de cai putere capabile sa functioneze si cu un amestec cu o concentratie de 30% biodiesel.

Concernul PSA Peugeot - Citroen a decis in 2005 sa colaboreze cu Mitsubishi pentru a intra pe segmentul automobilelor de teren. Ceele doua modele ale marcilor franceze vor fi lansate in premiera mondiala in iulie 2007, iar tinta anuala de vanzari pentru Europa este de 30.000 de unitati pe o piata in care in acest an s-au vandut peste un milion de automobile de teren.

ATS, importatorul Citroen, a anuntat in octombrie ca modelul C-Crosser va intra pe piata romaneasca tot la anul. Trust Motors, importatorul Peugeot, a vandut in primele unsprezece luni ale anului 12.234 de automobile, cu 23% peste valoarea din perioada similara a lui 2005.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri