Producatorul suedez de camioane Volvo a anuntat ca va prelua divizia Nissan Diesel Motor pentru suma de 1,1 miliarde dolari, avand drept scop extinderea in Asia si dorind sa beneficieze de experienta producatorului nipon.

Grupul Volvo, al doilea producator mondial de camioane, detinator al brandurilor de camioane Volvo, Renault si Mack, a anuntat ca valoarea acestei oferte s-a ridicat la 7,5 miliarde coroane suedeze (1,1 miliarde dolari), adaugand ca va prelua si datoriile Nissan Diesel, estimate la alte 7,5 miliarde coroane, informeaza NewsIn citand Reuters.

Volvo a precizat ca va beneficia de pe urma experientei grupului nipon in ceea ce priveste constructia de camioane de dimensiuni medii si mari, precum si tehnologiilor hibride.

Producatorii de camioane din toata lumea sunt confruntati cu un mediu concurential din ce in ce mai dezvoltat si cu presiuni legate de reducerea costurilor de productie, fiind fortati sa se extinda in afara pietelor nationale si sa se conformeze cu reglementari ecologice din ce in ce mai aspre.

"Experienta Nissan Diesel reprezinta o componenta valoroasa ce va fi adaugata la compania Volvo", a declarat directorul executiv al Volvo, Leif Johansson, intr-un comunicat. "Nissan Diesel beneficiaza de o pozitie buna in Japonia si in restul Asiei, regiuni unde grupul Volvo estimeaza un potential de crestere substantial", a continuat acesta.

In mod similar, grupul rival Scania isi extinde cooperarea cu grupul nipon Hino, o divizie a Toyota Motor Corp, printr-un acord de distributie privind piata coreeana, semnat cu putin timp in urma. Principalul producator de camioane din lume, DaimlerChrysler AG, detine 85% din grupul nipon Mitsubishi Fuso Truck & BusCorp, grup producator de camioane nelistat la bursa.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri