Acestea sunt doar cateva dintre planurile de imbunatatire amintite de presedintele SEAT, Erich Schmitt, in cadrul prezentarii rezultatelor comerciale pentru anul 2006, la sediul companiei din Martorell.

“SEAT are un potential extraordinar de dezvoltare. Acum trebuie sa ne concentram pe strategia pe termen lung a companiei, sa cautam noi formule de lucru, pentru a obtine rezultate vizibile, care sa duca la o crestere substantiala a companiei”, a subliniat presedintele SEAT.

Potrivit lui Erich Schmitt, compania are toate mijloacele necesare pentru a-si atinge obiectivele, unul dintre acestea fiind acela de a crea o generatie moderna de modele. In acest sens, odata cu lansarea recenta a lui Altea XL, acesta a exprimat intentia marcii de a extinde gama actuala de produse, cu scopul de a patrunde pe noi segmente de piata.

Presedintele a prefatat declaratiile referitoare la planurile de viitor cu ajutorul unor comentarii referitoare la rezultatele economice din 2006, care au dus la schimbari favorabile si obliga compania la actiuni serioare in viitor.

Citeste si:

Din punct de vedere financiar, s-a atras atentia asupra dezvoltarii pozitive a veniturilor din vanzari ale companiei – o crestere de 5,2% fata de 2005, care totalizeaza 5.545 de milioane de euro brut. Dupa scaderea taxelor, a rezultat o pierdere de 49 de milioane de euro, care imbunatateste cu 21,5% rezultatele fata de 2005.

Desi aceste cifre reprezinta imbunatatiri importante fata de 2005, Erich Schmitt a mentionat ca “deja suntem implicati serios in programul de dezvoltare pentru SEAT, o parte dintre masurile cheie au fost identificate si progresam destul de mult. Cu toate acestea, pentru a acoperi golul care ne separa de obiectivele noastre, vom fi nevoiti sa luam masuri aditionale, care ar putea afecta angajatii”.

Erich Schmitt si-a exprimat devotamentul si implicarea personala in redresarea SEAT pentru urmatorii ani.