Dacia a vandut aproape 10.000 de masini, in primele patru luni, pe piata franceza, cu 29% peste perioada similara din 2006, in timp ce vanzarile marcii Renault au scazut cu 14%, anunta un comunicat remis de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
In perioada ianuarie - aprilie pe piata franceza au fost inmatriculate 9.572 de masini Logan, in crestere cu 29,1% fata de cele 7.412 inscrise in primele patru luni din 2006. Cota de piata a marcii romanesti a urcat la 1,4%, in primele patru luni, in timp ce la inceputul lui mai 2006 era de un procent.

Francezii au cumparat anul acesta 691.000 de autoturisme, cu 2,3% mai putin decat in intervalul ianuarie - aprilie 2006. Masinile marcilor franceze au 53% din piata, insa vanzarile acestora au scazut cu peste 7%. Pe de alta parte, cota autoturismelor apartinand marcilor straine creste, pe fondul avansului vanzarilor cu 4%, conform statisticilor CCFA.

Vanzarile Renault au scazut cu 14% in primele patru luni, cand au totalizat 150.000 de unitati. Marca are 21% din piata, fiind urmata de Peugeot cu 18% si Citroen cu 14%. La marcile de import, cele mai bune cote de piata le-au avut Volkswagen (6,7%), Toyota - Lexus (5,2%) si Ford cu 5%.

Franta a fost cea mai importanta piata externa pentru Dacia, cu 18.742 de masini vandute in 2006, dublu fata de anul 2005. Anul trecut, in Franta au fost inmatriculate doua milioane de masini.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri