Altima Hybrid este o versiune mai modesta a Nissan-ului standard cu motor de 2.5 litri si patru cilindri, care foloseste reincarcarea bateriilor de Nmh la fiecare franare a masinii, baterii care alimenteaza un motor electric suplimentar de 40 de CP. Acelasi concept se intalneste la Toyota Camry Hybrid.

Distanta atinsa de Altima Hybrid este de 35 de mile pe galon, sau 15,7 litri la o suta de km in traficul urban si 33 de mile pe galon pe autostrada. Aceste informatii sunt comparabile cu ale modelului Camry Hybrid, care cosuma 34 si 32 de mile pe galon. Honda Accord Hybrid este mult mai puternica, fiind dotata cu un motor V6.

Altima Hybrid are doua avantaje majore. Este usor de condus in comparatie cu Camry si vine cu o taxa de credit federala de 2350 de dolari (1749,78 de euro) care ii confera o valoare mai buna decat Honda sau Toyota.

Citeste si:

Fiabilitatea Altima Hybrid, chiar daca nu atat de buna ca in cazul Altima 2.5S datorita greutatii bateriilor, este totusi superioara fata de Camry. Ambele autoturisme folosesc transmisia variabila continua, dar Altima o controleaza mult mai bine decat Camry.

Toate cele trei hibride sus amintite sunt mai mult sau mai putin comparabile ca pret. Pretul de pornire al Altima Hybrid este de 25.025 de dolari cu CVT, frane antiblocaj si panou de control electronic.

Cei care vor achizitiona noul Altima isi vor recupera mai multi bani de la guvernul american, taxa de credit aplicandu-se primelor 60 de mii de autoturisme vandute. Toyota a trecut deja de acest numar in 2006, in timp ce pentru Honda ramane valabil, doar ca hibridul Accord se califica pentru un credit de numai 1300 de dolari (967,96 de euro).