Subaru Motors Trading, importatorul marcii japoneze in Romania, estimeaza ca va vinde aproape 500 de masini in acest an, cu circa 40% peste nivelul din 2006, iar reteaua de dealeri va avea 11 reprezentante, cu trei mai mult decat in prezent
Directorul general Subaru Motors Trading Stavros Kanonopoulos a spus ca vanzarile Subaru se vor apropia de 500 de unitati in acest an, in crestere cu aproape 40% fata de anul trecut, pe fondul extinderii retelei de dealeri si a lansarii de noi modele.

Reteaua Subaru cuprinde in prezent opt dealeri: doi in Bucuresti si cate unul in orasele Brasov, Cluj, Constanta, Craiova, Ramnicu Valcea si Iasi. Pana la sfarsitul acestui an reteaua de dealeri se va extinde in Timisoara, Arad si Oradea.

Directorul importatorului a spus ca reteaua de dealeri se va extinde si in 2008, dar nu va avea mai mult de 14 reprezentante in tara. Subaru va inaugura marti in zona Theodor Pallady din capitala un showroom si un service in care investitia a fost de aproximativ 400.000 de euro.

Subaru va mai lansa, in toamna, noua generatie a masinii sport Impreza si automobilul de clasa mini, Justy. Subaru Motors Trading a devenit importatorul marcii nipone in 2005 si a inceput activitatea comerciala la inceputul anului trecut.

In 2006, pe piata romaneasca s-au vandut 362 de masini Subaru in tara, cu 20% peste cifra din anul anterior. Gama Subaru cuprinde in prezent modelele Tribeca, Impreza, Legacy, Outback, Forester.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri