In primul semestru al anului, Chevrolet a vandut 128.637 de unitati in Europa Centrala si de Est, in crestere cu 61% fata de perioada similara din 2006. Romania a fost piata cu cresterea cea mai mare, insa vanzarile au avansat substantial si in alte tari din regiune, cum ar fi Bulgaria care a inregistrat o crestere de 82%, pana la 1.290 de unitati, sau Rusia, cea mai mare piata europeana pentru brand, cu o crestere de 89/%, pana la aproximativ 85.000 de automobile. In Ucraina, vanzarile au crescut cu 37%, pana la peste 20.000 de vehicule.

In Europa de Vest, Chevrolet si-a gasit 120.126 de clienti in primul semestru, crestere de 10,7% fata de perioada similara a anului trecut. Cea mai mare crestere s-a inregistrat in Elvetia - 40% si in Marea Britanie - 29%. Italia este cea mai mare piata vest - europeana pentru Chevrolet, cu aproape 24.000 de masini vandute in primul semestru, urmata de Spania, cu peste 15.000 de unitati.

"Dupa ce ne-am largit gama odata cu introducerea modelului Captiva si am adus versiuni diesel pentru Lacetti, Epica si Nubira, atragem tot mai multi clienti si avem cea mai importanta crestere in centrul si estul Europei", a declarat in comunicat, vice-presedintele GM Europe pentru Vanzari, Marketing si servicii post-vanzare, Jonathan Browning,

Citeste si:

In Romania, tinta de vanzari pentru Chevrolet este de 13.000 de unitati anul acesta. Numarul autovehiculelor Chevrolet vandute in tara a crescut cu 59%, de la 5.846 masini in 2005, la 7.609 anul trecut.

Daca anul trecut toate vehiculele Chevrolet, produse in Coreea de Sud, se vindeau prin leasing, in prezent, aceasta modalitate de cumparare este aleasa de mai putin de jumatate dintre clientii marcii, iar restul opteaza pentru creditul bancar sau pentru bani gheata. Leasingul era o modalitate prin care persoanele fizice puteau scuti plata unei parti din taxa vamala, insa de la inceputul anului, de cand taxa a scazut, leasingul nu mai e o metoda rentabila, au spus pentru NewsIn, reprezentantii GM Romania.