Masina sprinteaza pana la suta in 3,7 secunde, iar cei 530 de cai o propulseaza spre viteza maxima de 330 km/h, fiind mai puternica decat varianta de baza 911 Turbo sau decat GT3-ul aspirat.

Echipat cu evacuari din titaniu, discuri de frana compozite si galerii de admisie mai eficiente noul Porsche, cu tractiune pe rotile din spate, va avea un consum mediu de 12,5 litri la suta de kilometri.

Contracarand vocile critice la adresa emisiilor mari de noxe produse de modelele sportive, oficialii de la Porsche declara ca noul model ofera o economie de comustibil si o reducere a gazelor nocive mult imbunatatite fata de modelele din aceeasi clasa din anii precedenti.

Versiunea GT2 intregeste actuala generatie de 911, denumita 997, conform oficialilor Porsche. Supersportiva vine echipata cu un motor boxer pe benzina cu sase cilindri, aspirat, cu doua turbine cu geometrie variabila capabil sa reziste la temperaturi de 1000 de grade Celsius, derivat din versiunea de baza de pe 911 Turbo.