Profitul net al Hyundai Motor Co, cel mai mare producator coreean de automobile, a urcat cu 52% in trimestrul al doilea, pana la peste 650 milioane dolari, in timp ce vanzarile au urcat cu 15%, pana la 8,7 miliarde dolari, a scris NewsIn.
Astfel, intre aprilie si iunie, Hyundai a inregistrat un profit net de 611 miliarde won (666 milioane dolari), dupa ce in perioada similara a anului trecut profitul a fost de 403 miliarde won. Profitul din trimestrul doi a fost cu mult superior celui estimat de 11 analisti chestionati de Reuters, 506 miliarde won. In primul trimestru al anului, profitul Hyundai a fost de 307,4 miliarde won.

Pentru tot anul 2007, un numar de 26 de brokeri chestionati de Reuters, estimeaza un profit net de 1,89 miliarde dolari, in crestere cu 13,3% fata de rezultatul de anul trecut. In al doilea trimestru, vanzarile au urcat cu 15%, pana la 8,7 miliarde dolari.

"Perspectivele pentru a doua parte a anului sunt foarte bune, mai ales ca Hyundai va lansa modele noi, iar cererea pe piata locala creste. Raman totusi cateva obstacole, cum ar fi grevele asteptate vara aceasta si aprecierea won-ului", a spus Kim Young-il, manager la Hanwha Investment Trust Management.

Hyundai a vandut in primul semestru 840.722 de automobile, in crestere cu 1,2% fata de perioada similara a anului trecut, iar in al doilea trimestru s-au vandut 453.259 de unitati, crestere de 10% fata de perioada aprilie - iunie 2006.

In Romania, pe primul semestru, vanzarile de masini Hyundai au urcat cu 63%, pana la 5.406 masini, marca avand o cota de 3,2% pe piata auto romaneasca.










Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri