In consecinta, oficialii au luat in considerare elaborarea unei noi estimari a profitului anual.

Veniturile nete pentru al doilea trimestru au fost de 1,22 milioane euro, cu 42% mai mult decat incasarile din acelasi trimestru aferent 2006, ce insumau 859 miliarde de euro. Efectul la bursa a fost prompt, cotatia actiunilor crescand cu 3,65 euro, declara surse din cadrul companiei citate de Bloomberg.

Vanzarile grupului au crescut cu 7,6%, totalizand 1,62 milioane de unitati comercializate in intreaga lume in perioada 1 aprilie- 31 iunie 2007. Audi, marca din Ingolstadt parte a VW AG, a inregistrat 314.000 de unitati vandute cu o crestere de 9,8% fata de aceasi perioada a anului precedent. 156.000 de unitati Skoda, produse la Mlada Boleslav, si-au gasit un proprietar in acest trimestru, cu o crestere de 11% procente comparativ cu aprile-iunie 2006.

Producatorul auto a redus costurile prin restrangerea fortei de munca cu 20% in Germania si prin extinderea programului de lucru al personalului ramas cu 4 ore pe saptamana, fara o indemnizatie suplimentara. Cererea publicului pentru noile modele Skoda Fabia si Audi TT Roadster si Coupe, a fost un alt factor care a contribuit la trecerea pragului de 1 miliard de euro venituri trimestriale.

Citeste si:

Actiunile grupului din Wolfsburg au contabilizat cresteri importante pe bursa ajungand in acest moment la o cotatie de 124,20 euro per actiune. Valoarea de piata a companiei a ajuns la 42,4 miliarde de euro.

Veniturile brute ale companiei au crescut cu 37%, totalizand 1,74 miliarde de euro in Q2. Rezultatele recente au determinat compania sa ridice stacheta profitului mult peste valoarea previzionata de 4,38 miliarde la inceputul anului, afirma oficialii germani. Noua valoare estimata este de 5,01 miliarde, conform acelorasi oficiali.

Performantele actuale vin ca urmare a restructurarii inceputa de Bernd Pischetsrieder si continuata de Martin Winterkorn, fost la Audi si ajuns la conducerea Volkswagen AG la data de 1 ianuarie 2007. In 2006 compania a vandut mai multe divizii, ce nu aveau insa legatura cu productia de masini, pentru a finanta reorganizarea. Cea mai importanta cedare a fost a Europcar, unitate avand ca obiect de activitate inchirierea masinilor, pentru care au obtinut 803 milioane dolari.